Naega Wolf;
ENTRY ABOUT LINKIES HUBBY BIAS STUFF +FOLLOW DASH
My heart say;

Welcome to my blog, Chingu. This is officially my kpop blog :D "It's just fascinating, the fact that there are at least some people who like us" - CNU

Music plays, music stops;


Talking, chatting;
1) Don't put your email!
2) Put your correct link blog
3) Don't say you followed my blog, if you are not!

My past;

Credits;
Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
Re-edit :Kim Nadhi
The Owner : Nadhi ELF
Best Views :S U J U
B.A.P's Oneshot !

Annyeong! Tadi aku baru cakap tak leh nak post sebab ada sedara aku datang kan? Tapi.. Aku post gak.. huhu.. Aku tak dapat nak tahan diri ni.. Pagi tadi aku dah download MV Oneshot kat dalam laptop ni. Sebab tengok kat youtube, slow! 


Jyeah! Aku dah download pepagi tapi.. aku baru tengok sampai habis tadi. HAHA. Almaklumlah bila nak tengok je, sedara aku terus sampai. Huhu, tu yang lambat tengok tu. 


Dan.. aku.. macam.. nak.. menjerit.. je tengok.. mv.. tu..! OMG. Dapat bayangkan tak betapa he..bat..nya.. MV dorang tu. OMG. Ada orang ni pernah cakap kat aku yang "B.A.P. ni tarian dia smart-smart, tapi bila masuk bab suara, hancuss!" What?! Aku setuju ngan dia yang tarian B.A.P. tu semua smart-smart. Sebab tengok gambar bawah. Plus, ada satu part tu yang kaki dorang terangkat tu.. OMG, sungguh sem..mart..! Tapi, aku rasa cam nak mengamuk bila dia cakap suara B.A.P. tu macam tu. Macam minta penampar laju-laju dari aku je.. Uishh.. Telinga dia pernah dikorek ke tak? Suara B.A.P boleh menggegarkan hati aku tau!



Back to topic. MV Oneshot. MV dia smart seyh! First, Zelo ngan Daehyun. OMG, comel gegila kot! Tak percaya? Kau tengok, kau tengok!

 

Aku suka cara Jongup duduk. OMG, so smart!
Pastu, Youngjae! OMG, gugur air mata aku waktu tengok Youngjae kena tembak. Jatuh camtu je, padahal air mata aku tak bergenang langsung. Terbukti tahap sayang aku kat dia.. Tapi, aku tak jumpa gif yang Youngjae kena tembak. Kena tembak tapi..

Boleh senyum? OMG, pelik!
Sebenarnya, Youngjae khianat dorang! Tak tau nak cakap Youngjae baik ke jahat dalam MV ni. Baik dia tolong polis tapi, jahat sebab dia khianat kawan-kawan dia. Kawan-kawan dia bersusah payah dapatkan duit untuk dia. Tapi, ni yang dia balas? OMG.
Aku tau aku banyak guna perkataan OMG dalam post ni. Abaikan je perkataan tu. It just..

Written by Me at 1:20 AM 0 WOLF{s}